bildfotografier

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Förlåt alla!

Av bildfotografier - 18 december 2011 17:13

Förlåt alla läsare så mycket!

 

Ska börja ta bloggningen på ett seriöst sätt nu och bli en bloggerska.. men iallafall hade tänkt att börja med att säga år 2012 kommer jag byta bloggportal och driva en smyckesblogg + massa annat bra att veta/ ha i en blogg så jag länkar när den bloggen är klar och ni får kika in på den.

Vad säger ni om de?

Men ivarjefall idag har jag bara hängt på nordstan hela dagen med bästa vän Julia Wassgren så grym är hon sen har vi vart förbi den dära musikhjälpen som dem har i Göteborg, vi blev faktiskt filmade för vi stod bakom den lilla killen som stod och sjöng.. så gullig va han eller vad tkr ni?

Fan vad dålig jag är på att skriva ändå! Men i den andra bloggen kommer jag skriva lite noggrannare och riktigare så att ni läsare blir lite mer intresserade av mitt skrivande och sen är detta en nybörjar blogg för mig typ så aa!

Saker jag är glad över ändå: 1.Det är så skönt att inte ha en pojkvän ändå, för vi är ett riktigt bra bästa vän par 2. min bästa vän har kommit hem från Usa så det är jätte skönt och jag har fått sätt hennes snygga modellbilder.. sjukt snygga bilder säger jag bara! 3. Snart julafton 4. Jag har fått en världs söt lillassyster så jävla göllig fast jobbig när hon skriker och nu är hon snart 1 månad om 4 dagar (den 22 december) 5. Jag och mamma ska dra till Thailand.. hatar igentligen Thailand men eftersom vi vann på bingolotto så vrf inte?

Långt och oviktigt inlägg, men livet!

  

Bild från i somras, smarholmen <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bildfotografier - 19 december 2011 18:17


Fick ett meddelande på mig i sandaler, och bikini så varsågod för bilden.. är inte rädd över att lägga upp någonting här på bloggen så fråga på om allting så kommer det upp förutom videoinlägg för jag hatar verkligen att se på mig själv och höra m...

Av bildfotografier - 19 december 2011 18:10

Byxor- Tara 799:- Tunika- MQ 999:-    

Av bildfotografier - 19 december 2011 18:06


   

Av bildfotografier - 18 december 2011 20:02


 

Av bildfotografier - 18 december 2011 19:53

Bästa vän sover här i helgen Fira nyår Åka till sälen vecka 7, vilka ser man där uppe av er läsare? Kroatien, Spanien och USA med bästa vän i sommar Efter sommaren blir det att börja på gymnasie och vi två har valt samma-- vi är tvillingar v...

Presentation


Bloggen med foton, bakelser.
1996 från Billdal ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bildfotografier

 

Ovido - Quiz & Flashcards