bildfotografier

Alla inlägg den 18 december 2011

Av bildfotografier - 18 december 2011 19:53

  1. Bästa vän sover här i helgen
  2. Fira nyår
  3. Åka till sälen vecka 7, vilka ser man där uppe av er läsare?
  4. Kroatien, Spanien och USA med bästa vän i sommar
  5. Efter sommaren blir det att börja på gymnasie och vi två har valt samma-- vi är tvillingar vi två.. vi har aldrig bråkat eller något vi har bara haft alla bra stunder tillsammans och du följer mitt hjärta som du har gjort sen vi var 4 år jag älskar verkligen dig bästa vän och sen nästa vinter blir det nyår igen och sälen vecka 7 älskar verkligen dig!



Av bildfotografier - 18 december 2011 19:49

1. Lucia i kyrkan

2. Julgranen uppe

3. Paket, handel från idag!

4. Bakat lussekatter


 

     

Av bildfotografier - 18 december 2011 19:43

1. Bild på kusin ute i snön och skottar

2. Bild från bryggan

3. Skrev snö när jag väntade på bussen till Kungsbacka

4. Snö i skolan på kullavik där min syster går ( inte jag )


       

 
Av bildfotografier - 18 december 2011 17:32


  1. Svarar på alla frågor i ett inlägg och era frågor svaras!
  2. Frågestunden är tills på onsdag
  3. KOMMENTERA ALLT NI KAN OCH VAD NI VILL! ÄLSKAR ER MINA LÄSARE!
Av bildfotografier - 18 december 2011 17:13

Förlåt alla läsare så mycket!

 

Ska börja ta bloggningen på ett seriöst sätt nu och bli en bloggerska.. men iallafall hade tänkt att börja med att säga år 2012 kommer jag byta bloggportal och driva en smyckesblogg + massa annat bra att veta/ ha i en blogg så jag länkar när den bloggen är klar och ni får kika in på den.

Vad säger ni om de?

Men ivarjefall idag har jag bara hängt på nordstan hela dagen med bästa vän Julia Wassgren så grym är hon sen har vi vart förbi den dära musikhjälpen som dem har i Göteborg, vi blev faktiskt filmade för vi stod bakom den lilla killen som stod och sjöng.. så gullig va han eller vad tkr ni?

Fan vad dålig jag är på att skriva ändå! Men i den andra bloggen kommer jag skriva lite noggrannare och riktigare så att ni läsare blir lite mer intresserade av mitt skrivande och sen är detta en nybörjar blogg för mig typ så aa!

Saker jag är glad över ändå: 1.Det är så skönt att inte ha en pojkvän ändå, för vi är ett riktigt bra bästa vän par 2. min bästa vän har kommit hem från Usa så det är jätte skönt och jag har fått sätt hennes snygga modellbilder.. sjukt snygga bilder säger jag bara! 3. Snart julafton 4. Jag har fått en världs söt lillassyster så jävla göllig fast jobbig när hon skriker och nu är hon snart 1 månad om 4 dagar (den 22 december) 5. Jag och mamma ska dra till Thailand.. hatar igentligen Thailand men eftersom vi vann på bingolotto så vrf inte?

Långt och oviktigt inlägg, men livet!

  

Bild från i somras, smarholmen <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen med foton, bakelser.
1996 från Billdal ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bildfotografier

 

Ovido - Quiz & Flashcards